Sted:
Biblioteket
Tilstede:
Jan Aage Mortensen, Solveig Kjønli, Pia Beck Haugen, Bodil
Lorentzen, Bjørn Haugen, Geir Knutzen og Sissel Moldjord
Meldt
forfall: Inger Grande og Olav Rostad
Sakliste
Sak
1. Økonomisk
status
God
økonomi.
Tippemidler kommet I år ,
som hører til 2017. Fra kalendersalget kommer også noe inn på
inneværende år, som tilhører 2017.
1.1
Julegrantenning og lysfest, kostnader som gjenstår.
Musikk
skal betales. Samme som I fjor
Totalt
kr 7 200,- for kostnadene til julegrantenning og lysfest. Alt var
gratis for publikum.
Tilbakemelding
fra flere at toget fra Torget til Hermetikken tok for lang tid før
det kom I gang.
Annet
å bemerke: det tok for lang tid å varme opp pølsene. Ellers et
vellykket arrangement som vi føler er kommet for å bli.
1.2
Kalender, gjennomgang salg roder/purring
Rest
ca 40 – sen levering fra trykkeriet gjorde at vi ikke kom rundt
helt på alle rodene.
Litt
vanskelig å få oversikt over de som har vippset pga at det ikke
står navn.
Konklusjonen:
kalenderne er fortsatt
populære, og stort sett lette å selge.
1.3
Utstyr og materialliste, komplett?
Viktig
å ha utstyrsliste I forhold til bl.a utleie og forsikring.
Vanntrampoline
I forhold til forsikring, ikke hensiktsmessig å forsikre denne.
Vanskelig pga at den ødelegges enten av naturkatastrofe eller
hærverk.
Utstyr
som vi mangler: Vaffeljern og kokeplate.
2.
Styret
2018, verve flere
Hva
gjør vi? ca 8-9 styremøter pr år, leverer ut giroer, vårdugnad,
stand Orkangerdagene, familiedag I Hermetikken, julegrantenning, salg
av kalendere, og deltakelse på Lysfesten.
Styret
selv som valgkomite: Disse er på valg:
Nestleder: Geir
Knutzen
Styremedlem: Pia
Bæk-Haugen
Styremedlem: Marit
Opøien, søkte seg fritatt fra styret høsten 2017
Varamedlem: Bjørn
Haugen
3.
Forberedelse
til årsmøte, budsjett, årsmelding og aktiviterer, forslag
Årsmøtet
tirsdag 20.03.18 kl. 20.00. Budsjett: Penger til belysning på
torget, ikke scenen. Avventer dette, ble en misfortåelse at vi
skulle være med å lyssette torget.
Skifte
finerplate på skateparken. Innhentet tilbud på dette var ca 20
000,-. Vi tar ansvar for dette selv. Engangsgrillene, søppeldunk for
slike. Sand til strendene, søker støtte fra kommunen til dette.
Varmebenken legger vi på is. Investere I lekeapparat for barn og
voksne I Gammelosen, ca 100 000,-.
4.
Legg
ut melding på nettside. Takk for meget god innnsats, Redaktør
Fortsette
med å legge inn referat. Annonsesalg til de store aktørene, forsøke
å få noen til å drive nettstedet. Alle som har bidratt til
kalenderen blir bedt på julebordet.
Takker
av redaktøren for nettsiden på julebordet. spør Marit Mjøen om f.eks. Mediaklassen ved Meldal vg skole kanskje
kunne ta på seg oppgaven med å drive nettsiden.
5.
Oppfølging
forrige styrmøte, se referat
Sand
kan leveres i april, vil være et sprik i avtalt leveringsdato på
ca. 4 dager, pga. værforbehold. Fraktprisen blir største
utgiftsposten I forhold til innkjøp av selve sanden. Kan bestille
stort når vi først skal kjøpe inn ny sand.
Søppelkasse
for engangsgriller, utsatt til neste mote.
Vanntrampoline
ikke tilgjengelig nå, bilder kan ikke bli tatt før til våren.
Ikke
hørt fra Terna angående ny dør til fyret
"Parkliv"
i Idrettsparken 2018, send brev til Orkdal kommune.
6.
Eventuelt
Ingen
saker.
Årsfest
på O75 – 9. Februar kl. 19.30
Neste
styremøte: 13.02. kl. 1900 på Biblioteket
Styremøte
20.03. kl. 19.00 og Årsmøte kl. 20.00 Frivillighetssentralen
Publisert 16.05.2018 |